WSPÓŁPRACA I ZAMÓWIENIA


Jak rozpocząć współpracę?


Zapraszamy do kontaktu z nami lub naszymi przedstawicielami. Na życzenie otrzymają Państwo zestaw podstawowych próbek, prezentujący naszą produkcję. Przed pierwszym zamówieniem prosimy o przesłanie dokumetów firmy - NIP, Regon, wpis do ewidencji / KRS. Po ich otrzymaniu możemy rozpocząć realizację zleceń.


Jak złożyć zamówienie?


Przyjmujemy zamówienia faksem, mailem lub osobiście w siedzibie firmy. Stworzyliśmy dla Państwa formularz zamówienia, który zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące zlecenia. Prosimy o dokładne i czytelne wypełnianie formularza. Każde zlecenie jest potwierdzane mailem lub faksem zwrotnym, zawierającym dokładną wycenę i termin realizacji zamówienia.


Jak opisać zamówienie?


Formularz zawiera wszystkie niezbędne informacje do poprawnego wykonania zlecenia. Jeśli częścią zamówienia są formatki o nietypowych kształtach prosimy o przesłanie rysunków i wymiarów tych elementów. Wycena nietypowych formatek jest przygotowywana indywidualnie w zależności od stopnia złożoności projektu. W przypadku elementów giętych idealnym rozwiązaniem jest dostarczenie do nas szkieletu mebla lub przygotowanego kopyta.


Jak wprowadzić zmiany w zamówieniu?


Wszelkie zmiany prosimy konsultować z naszym przedstawicielem. Realizację zlecenia rozpoczynamy następnego dnia po otrzymaniu zlecenia. Zmiany po tym terminie są wyceniane odpowiednio do stanu zaawansowania produkcji.


Płatność i dostawa:


Płatność za zamówienie realizowana jest w dwóch etapach:

1. zaliczka 40% wartości zamówienia brutto,
2. pozostałe 60% przed wysyłką,

Warunkiem przystąpienia do produkcji jest przesłanie zaliczki. W przypadku braku udokumentowanej wpłaty może ulec zmianie termin realizacji zlecenia. Gotowe zestawy są wysyłane po otrzymaniu drugiej części płatności.

Towar dostarczany jest za pośrednictwem firm spedycyjnych, a koszt transportu fakturowany jest oddzielnie. Istnieje również możliwość odbioru zestawów w siedzibie producenta w Łężycach k. Gdyni.

W przypadku owocnej współpracy oferujemy wydłużony termin płatności.

UWAGA: za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada spedytor. Złożenie reklamacji leży po stronie adresata. W przypadku przesyłek Pocztex polecamy usługę dodatkowo ubezpieczoną naklejkami “Ostrożnie szkło”. Usługa ta jest płatna według cennika spedytora.

UŻYTKOWANIE


1. Produkty powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.


2. Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami i rozpuszczalnikami. Czynniki te mogą wpłynąć na uszkodzenie powłoki lakierowanej objawiające się w postaci odbarwień i zmatowień.


3. Produkty należy czyścić suchą lub lekko wilgotną miękką tkaniną (np. bawełną), po czym należy powierzchnie czyszczone wytrzeć do sucha.


4. Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powłok lakierniczych spowodowanych użyciem środków chemicznych. Dopuszcza się stosowanie środków czyszczących dostępnych w handlu, pod warunkiem ich wcześniejszego sprawdzenia na powłokach lakierniczych w miejscach niewidocznych.


5. Przed użyciem wszelkich środków czyszcząco-konserwujących zaleca się przeprowadzenie testu na powierzchni niewidocznej środkami przeznaczonymi dla tego typu tworzywa. Nie należy używać do czyszczenia mebli detergentów, rozpuszczalników chemicznych, twardych gąbek i past zawierających środki ścierne.


KONSERWACJA MEBLI


Każdy środek dla bezpieczeństwa należy sprawdzić w niewidocznym miejscu, czy nie szkodzi powierzchni.


Każda powierzchnia po zamoczeniu powinna zostać niezwłocznie wysuszona.


GWARANCJA


Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie elementy fornirowane oraz lakierowane.


Gwarancja obejmuje wady powłoki lakierniczej wynikającej z niewłaściwego nałożenia lakierów lub wadliwego przygotowania powierzchni malowanej.


Stopniowa zmiana koloru na jaśniejszy lub ciemniejszy jest naturalną cechą drewna wystawionego na działanie promieni słonecznych i jako takie nie podlega reklamacji. Rysunek i kolor słoja można ustalić przed wykonaniem zlecenia - wystarczy zamówić próbkę aktualnie dostępnego materiału. Wzór usłojenia i barwa forniru nie stanowią podstawy reklamacji.


Gwarancja nie obejmuje wad związanych z niewłaściwym użytkowaniem elementów oraz uszkodzeń powstałych w transporcie, nie z winy producenta.


W każdym przypadku uszkodzenia elementów prosimy o kontakt w celu ustalenia możliwej pomocy dla Państwa


Copyright © 2008 veneko. Wszystkie prawa zastrzezone.